Buket_3838 5 hafta 4 günlük hamileyim betam başta yüksekti yavas yavas düşüyo, doktorum kimyasal gebelik olabilir dedi, kesem var Bi kaç gün daha beklemeliyz dedi sizde böyle olan var mı?
Bekledigimmucizemm Buket_3838 kimyasal gebelikte kese oluşmaz canım kanaman falan var mı betan kaçtı bu arada
myangelson Aysenurcineli aynen dış gebelikte de kese genelde tüplerde oluyor çok çok nadir rahimde oluyormuş bunu da ilk burada görmüştüm , boş gebelik var bir de evet
myangelson luvlymamacita aynen boş gebelik dese anlayacağım da buradaki kişilere sorsa buradakiler bile bilir kimyasalda kese olmayacağını😅
luvlymamacita myangelson aynen oyle devlet hastanesi doktoruysa genelde boyle bastan savmak icin yapip insanlari boyle dusuncelere itiyolar 😞
Buket_3838 Buket_3838 Hiçte kanamam olmadı normal gebe gibi agrılarım oluyo Bi umut bekliyorum düzelir diye ama Betam neden düşüyo bilmiyorum cok yüksekken düşmesini anlayamadım doktorda Bi anda düşse kesin kimyasal dedi ama yavas düştügü için oda şaşırdı
Aysenurcineli Buket_3838 aynı sıkıntıyı bende yaşadım ilk öğrendiğimde beyan 470 di 8. Haftaya kadar 2500 ü gördüm sonra birden bire düşmeye başladı parça geldi düşük yapıyorsun dediler betayı takip ettim düşük değil dış gebelikmiş geç kalmadan tüpleri ellemeden laparoskopi metotarax iğne kürtaj oldum bu konuda dikkatli olmalısınız