17 günlük bebeğim var yeterince ona yettiğimi düşünmüyorum sütüm öyle dolu dolu gelmiyor mama veriyorum sonra üzülüyorum aç mı bırakıyorum diye yediğim içtiğim yok canım bisey istemiyor biraz doğumla birlikte duygusallık var sürekli ağlamaya başlıyorum durup dururken yalnız kalmaktan korkuyorum bebeğime bisey olacak diye korkuyorum sütüm için bestlak damla aldım rezene çayı içtim ama böyle göğsüm sertleşmedi taşan akan bir sütüm yok anlayacağınız