Elfsglm canım benimde 22.hafta biticek ikizlere hamileyim ve hala alaturka kullanıyorum evde öteki tuvalettende var ama illaki alaturka,çünkü onda çok daha rahat ediyorum,pijamanı filan çıkar gir daha rahat edersin,kabız değilsen çok fazla durmana bile gerek..