Kızlar selam, tüp bebek ile hamile kaldım daha önce 6. Haftada iki kere düşük yaptım. Testler ilaçlar kontroller her şey yapıldı bi sıkıntı yok bu sefer şükür. Amh düşüklüğü olduğu için havuz yapalım diye bir yılda 4 tedavi gördüm çooook kilo aldım bu kilolarla da hamile kaldım. Bebeğimin hareketlerini hissetmedim henüz bunu kiloya bağlıyorım. Ama özellikle geceleri kasıkta ağrım oluyor yatakta dönerken batma hissediyorum korkmaya başladım, yaşadığım düşüklerden de psikolojim bozuldu sanırım her an bir şey olacakmış gibi geliyor. Bu haftalarda kasık ağrısı normal mi? Siz bebişleri ne zaman hissettiniz?