Naimee İzmir Ege yasam hastanesinde dogum yapacağım merve hanıma gidiyordum simdi izne ayrıldığı için neslihan hanıma gidiyorum normal doğum istiyorum gidenler varmi neslihan hanima
yenibirannis Naimee ben ilk zamnlarda gittim hiç memnun kalmadım merve daha iyidi ama oda bi kere acilik oldum ilgilenmedi ve cinsiyetimizi tam net görmeden kız diye yazdı kagıta meğerse erkekmiş
gamzecgr Naimee Merve hanımı bilmiyorum ama ben bı kere Fatma hanıma gittim mecburiyetten aceleydi hiç memnun kalmadım hiç tavsiye etmiyorum kendisini bişi olur eder gitmeyin yani
Gmzkzk Naimee bende merve hanım takipliydim gitcegini ögrendikten sonra ulviya hanıma gectim cok memnun kaldım merve hanım kadar ilgiliydi ultrasonda da hemen bakıp kaldırmadı ilgilendi
Gmzkzk Hazır ege yaşam hastanesi başlığı açılmışken oda süslemeyi kendimiz yapabiliyor muyuz bilgisi olan var mı?
Son1434 Ben baştan beri Neslihan hamıma gidiyorum yani yani Neslihan hanım ilgileniyor gerektiği kadar öyle çok mıç mıç bi doktor değil güler yüzlü bana yetiyo ilgisi
Gmzkzk Naimee teşekkür ederim 😊siz kaçıncı haftadasınız birde kaç haftada bir gitmeye başladınız acaba?
Naimee Gmzkzk 38 haftadayim bu hafta bidaha gidicem geçen haftada gitmiştim bebeğimin suyunda azalma var her an dogum olabilir ama daha hiçbir belirti yok