Mavisim3457 34+2 den selam🙋♀️Doktorum bebeğin gelişimi iki hafta ilerde demişti son gidişimde biraz korku biraz heyecan var. Acaba normal tarihinde mi doğacak yoksa gelişimi önde diye erken mi doğacak bilmiyorum. Daha hiçbir hazırlık yapmadım kıyafetleri yıkanıp ütülenecek ve hastane çantası hazırlanacak ama hiç halim yok çok yorgun hissediyorum 😇