Yurt didinda yasiyorum 6.ayda Turkuyeye gittim 17 haftalik hamileydim ozaman karnim buyumemesine ragmen hamile oldugumu ve o cihazlarda gecemeyecegimi soyledim ne burdakiler nede istanbuldakiler hicbir sorun cikarmadi elle arama yaptilar ve rahatlikla gectim cunku bilimsel olarak net bi aciklama olmasada x- ray cihazlarindan gecerken radyasyon yayiyor buda bebege zararli dikkat etmenizdw fayda var zaten hayatlarimizda yeterince radyasyona maruz kaliyoruz