Kızlar, normalde akıntım olmazdı hamileliğimin başlarında biraz oldu geçti sonra. Ama 28 haftalık olduk şimdi tekrar başladı gün içinde 2-3 kez çamaşır değiştiriyorum. Doktor normal dedi ama rahatsız oluyorum. Böyle olanlar var mı? Günlük ped kullanamıyorum alerjik bi cildim var. Dışarda,misafirlikte olduğumuzda falan çok rahatsız oluyorum açık renk pantolon falan giydiğimde nereyse dışardan belli olacak yani. Yok mu bi çaresi?