balbadem1 Kızlar şimdi doktordan çıktım Klomen başlıyoruz kafam allak bullak kullanıp fayda gören hamile kalan var mı 5 gün sabah akşam içicem sonra ilişki önerdi sonra kontrol böyle mi ilerliyor süreç
Arasmom_ balbadem1 ben klomenle hamile kaldım sonra düşük yaptım. Klomen 5 gün kullanacaksın 2 gün sonra falan doktora gideceksin yumurtalıklarınn büyüklüğüne bakacak 18 mm ve üzeri olmuşsa ovitrelle iğne verecek (615₺) Dediği gün iğne olacaksın tavsiyem göbekten yaptır ve havasını almalarına izin verme. İlk 3 gün birliktelik daha sonra gün aşırı birliktelik. İğneden 14 gün geçtikten sonra erken gebelik testi yap
myangelson balbadem1 ben klomen değil de letu kullandım farklı bir yumurta geliştirici kullandım canım 5 gün boyunca sonra iğne vuruldu
Arasmom_ balbadem1 benimde bu üçüncü kez klomen ve iğne oluşum. Dün oldum iğneyi Eğer bu kezde hamile kalmazsam aşılama yapılacak fakültede O da tutmazsa tüp bebek
tatlibebegim_ balbadem1 kuzum sen adet oldun mu bide pcoslarda klomen işe yaramıyormuş sağlıksız yumurta büyütüyormuş letu yada femara bi tane büyütse bile kaliteli büyütüyormuş
balbadem1 Arasmom_ ben geçen ay çatlatma oldum yumurtam kendisi büyümüştü ama nasıl yaptı iğneyi hatırlamıyorum bile regl oldum tabii maalesef bu ay klomenle deneyeceğiz kaç kez deneniyor bu tedavi
balbadem1 Arasmom_ bende bu doktorla bu son ilk ve son denemem yoksa başka doktorla devam edeceğim Klomen kaç kez deneniyor
myangelson balbadem1 aynen canım genelde aynı tip ilaçlar oluyormus ama doktorumun dediğine gore letu daha gucluymus galiba onlara göre bir de pcos olanlara veriyorlar galiba bana verdiğini bende pcos vardı çünkü
Arasmom_ balbadem1 devlet hastanesi 3 kere verir klomeni olmayınca iş onlardan çıkıyor artık Ya fakültede ya da özelde aşılama 2-3 kerede aşılama hakkımız var o da olmazsa 3 kere tüp bebek hakkı
balbadem1 myangelson bende pcos zaten maalesef doktorumu değiştirebilirim ama ya çok içime sinmiyor bu tedaviyle ilk ve son kez bu doktorla yapmayı düşünüyorum sonrası hayırlısı tabii
balbadem1 tatlibebegim_ oldum yaaa maalesef 30 Ağustosda 😞 hemde çok yoğun ya bilmiyorum ki kuzum bana direkt bunu verdi birde ilk kez kullanıcam napsam ki
tatlibebegim_ balbadem1 kullan bakalım bi belki şifan o ilaçtadır doktor iyi bilir bu 2.çatlatma iğnesi deneyişin mi, aşılama mı denesen acaba eğer buda tutmazsa ama inşallah tutar
balbadem1 tatlibebegim_ kuzum bu Klomen ilk çatlatma 2 olacak daha önceli yumurtam kendis büyümüştü kaç kez deneyebiliyoruz
tatlibebegim_ balbadem1 3 kez diye biliyorum ondan sonra aşılama sürecine geçiliyor 3 defada aşılama hakkı var onlarda tutmazsa tüp bebek
Busraa-aa Ben iki kere doktor kontrolünde olmadan klomen kullandım ilk kullanmada boş gebelik oldu 4 5-5 ay sonra tekrardan kullandım şuan 24+4 gebeyim ben faydasını gördüm ama kesinlikle tavsiyem tabii ki de doktor kontrolünde kullanılması
balbadem1 myangelson evet yani pek içime sinmedi bu 3-4 oldu gidiyorum o doktor bu doktor değil benve