Esra-1v 17+1 halen yediğimi kusuyorum sebebi ne acaba prilam kullanıyorum bı etkisi yok ne yapmam gerekiyor?
Elo__35 Esra-1v merhaba bende Prilam kullanıyorum 10+6 bugün sabah ve bazen öğlenler devam ediyor gece iki tane sabah 1 tane içiyorum doktorum hala ağır devam ederse ilaç dozunu arttırıcam demişti doktorunuzla görüşün isterseniz
Deig 39 haftalık olduk bu surecte sadece 8. Ayda rahat ettim malesef. Onun dısında bulantı ve kusma bende malesef devam etti ediyor