Sabiha87 Selam 28 haftalık hamileyim..karpal tünel sendromu varmış ellerimi hissetmiyorum rutin günlük işleri yaparken bile psikolojim bozuluyor.. Yaşayan var mı.. Varsa biraz olsun etkileri azaltan bişey yaptınız mı.
busra4161 Sabiha87 aynı sorun bendede var 2aydr parmaklarm uyusuk ellerim agrıyo surekli doktrum hap verdi icemedim bileklik verdi onuda almadm bi ise yaramazsa die doguma zate bise kalmadı 36haftadym olece duruyorum..
bhdrrabia Sabiha87 bende 37 haftalığım 1 haftafır sol orta ve yüzük parmağımın ucu uyuşuk daha doktora gitmedim soramadım
Sabiha87 Cok sinir bozucu.. Ellerim sürekli cız cız elektrik çarpıyor gibi.. Bana da magnezyum verdi.. İçiyorum ama 🤔kilo çok mu aldınız.. Bana hızlı kilo almaktan olabilir dedi
MeltemKocamer İlk hamileliğimde de oldu bunda da oluyor.delircem ağlayasım geliyo gece uykumdan uyandırıyo beni..😞