Ezgicelll34 merhaba öncelikle başınız sağ olsun. Ben istanbul tüp bebek merkezinde emre karatekelioğluna gidiyorum. 2019 yılında başlamıştık o zaman çok uygundu fiyatlar. Şimdi 2.bebeğe niyet ettik. Geçen gün görüştük sıfırdan başlamak 65 bine mâl oluyormuş. Bizim dondurulmuş embriyomuz vardı onu kullanacağız nasipse. Ama bu fiyatlar genetik testler hariç. Merak edip sordum biz yaptırmamıştıkta çok pahalı dedi doktorum. Tam fiyat bilmiyorum ama doktorumdan çok memnunum.