Sehrrazk Kızlar bir şey soracağım yeni doğan bebeğe 1 numamara bebek bezi ne kadar alınmalı ben Baby turco nun 1 numarasını aldım 1 koli 160 lı kargom bugün geldi çok gözüme çok küçük geldi sizler ne kadar kulandınız iade mi etsem bilemedim
Slnaycn Sehrrazk bebeğin kilosuna göre ama genelde oluyor canım çünkü minicikler 🌸 ama 1 paketten fazla alma hızlı büyüyorlar
Minikperi Sehrrazk belli olmaz ama biz paketin yarısını kullanmıştık. Fakat kızım günde 1 kere kaka yapardı bu yüzden de günde max 5 bez harcıyorduk. Her bebek aynı değil. Ben kalanları ped olarak kullandım daha sonra heba olmuyor yani 😅
plajterligi Sehrrazk bebeğinizin kilosuna göre değişir benimki 2550 doğduğu için bir ay kullandık 4 paket civarı
Zeeynep1 Sehrrazk fazla sanki ben kızımda 1 paket almıştım sonra ikiye geçtim. Şimdi oğluma da aldım direk 2 numara aldim
Sehrrazk Slnaycn Canım bir paket derken benim aldığım 40 lı dört paket 160 adet çok mu sizce ilk hamileliğim pek bilgim yok
Slnaycn Sehrrazk almışsın cnim artık ama ben 1 paket almıştım yenidogan i sonra numara değiştirdim dar gelmeye başlamıştı. Yine de aynı numaradan fazla alma da bunları kullanırsın. Ben Molfix almıştım o güzeldi sonra Prima aldım o pisiik yaptı kullanamadim o yüzden stoklamayacagim bu bebiste de😌