_Tazeanne Kızlar 5+4 günlük hamileyim daha keseye bakmaya gitmedik doktorum iki hafta sonraya çağırdı hem kese hem kalp atışına o zaman bakacağız dedi ama elimde ultrason vs olmadığı için sanki hamile değilmişim gibi geliyor şakaymış gibi böyle hissetmem normal mi ya 🥴karnım kasıklarım ara ara ağrıyor o kadar dualarınızda bana da yer açın beş sene sonunda kavuştum çok şükür sağlıkla kalbini kesesini göreyim sağlıkla alayım kucağıma
mervemurat16 _Tazeanne gayet normal zamanla korkular başlayabilir buda normal 😁ben kalp atışını duyduktan sonra devamlı elim karnımda hissetmeye çalışıyordum bebek zannedip bagırsak hareketlerimi seviyormuşum meğer 😁İnşallah sorunsuz sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız
Beyzanrrr _Tazeanne çok normal 18. Haftama kadar bende şaka gibi hissediyordum takı hareket edesiye kadar
Cicekcim _Tazeanne Allah nasip ederse inşallah keseyi görüp kalp atışını duyduktan sonra da insanda korku başlıyor. Rüyalarına girecek kadar bu yüzden olabildiğince sakin ol lütfen ve kötü düşünme asla mümkün olduğunca pozitif ol canım
Pinark92 o kadar normal ki :) ben 10 haftalık oldum bebeği de gördük ama hala öyle geliyo bazen :) acaba hala orda mı diye de düşünüyorum :))
_Tazeanne Beyzanrrr teşekkür ederim içim rahatladı herkese şaka gibi geliyor babam anneme sormuş kesin yani hamile dimi demiş öyle olunca ben de acaba mı diyorum 😅😅 betam 656
Bsssr _Tazeanne hakkında hayırlısı olsun bende suan o moddayım 4+5 oluyorum bugün kese görmedim kaşık ve bel ağrım oluyor ara ara bazen uyku çöküyor göğüslerimde hassasiyet yok afedersin arada aynada bakıyorum açaba degısıkmı diye 😀
Nidabade _Tazeanne bebeğin hareketlerini hissetmeden ben de hiç hamile gibi hissetmedim ne zamanki bebeğimin hareketlerini hissettim öyle hamile olduğumun farkına vardım
karanmom _Tazeanne çok normal ben teknesini hissedene kadar acaba karnımda diye düşünüyordum her doktora giderken kalbim bir atardı acaba ordami diye bir bakardı karnıma ordayms mincik ama hissetmeyince korkardım bide ilk gebelik🍉🍉
AleynaResul _Tazeanne çok normal ben de daha yeni tekmelerini hissediyorum 21+4 üm gören de hamile sanmıyo zaten 😂
Umaybuke Ben 15 haftalık hamileyim elimde ultrason resmi var defalarca kez ultrasonda gördüm kalbini dinledim bulantısını kusmasını çektim ama bana da hala şaka gibi geliyor 😂
Enas2365 _Tazeanne 16. Haftam bitecek ben de hala hissetmiyorum hamile gibi 😂 sadece karnım büyüyor ama tekme vs olmayınca ultrasondan ultrasona hamile olduğumu anlıyorum 😂