tgbadlgzr Selam aralık anneleri 😂 bebekleriniz haraketleri nasıl düzenli mi? Ben 1 gün hissetsem 3-4 gün yok normal mi?
Ebeguy Bende 22+6 yımm genelde çok haraketli ama bzen bi gün iki gün çok hafif hissediyorum mesela dün çok yoruldum hiç hissetmedim bugünde öyle ses yok normal galiba bu haftalarda😇🐣