Annesininbebegi Dun kanamam oldu ve hastaneye gittim bebekte sorun olmadıgını soyledi fakat kanmayla alakalı bisey soylemedi vr kan uyusmazlıgı oldudunu soyledi ignr yaptırmam gerekiyormus sizce cok onemli bisey mi igneyi yaptırmam
OgretmenEva Annesininbebegi bizde de kan uyuşmazlığı var herhangi bir kanama olmazsa 28. Haftada yapıcaz iğneyi dedi doktorumuz. Kanama riskli bir durum bebeğin hayatı söz konusu o yüzden acilen vurulmanız lazım
1850 Annesininbebegi evet önemli kesınlıkle kan uyusmazlıpı oldugunda ılk kanama oldıgu anda bevek etkılenmesın kanamadan dıye hemen vuruyolar ığne. Benım 13. Haftada kanamam oldu hemen vuruldum
FNurKaradeniz Annesininbebegi kanama olduysa iğne yaptırmak zorundasın kanama olmasa idi doğumdan sonrada yaptırabilirdin