Happymm Tüp bebek olup normal doğum yapan var mı normalde riske atmayıp ameliyat ediyorlar normal doğum nasıl olur acaba çevrenizde de varsa anlatır mısınız
Kediannesi1 Happymm ben tüp bebek ikizlerime hamileyim doktorum bebeklerimin durumu müsait olursa normal doğum yapabileceğimi söyledi şu an 22+5 normal doğum üzerine konuşuyoruz (özel hastaneye gidiyorum ama doktorum normal doğum destekçisi özellikle ikizlerde)
aysenuurr11 Happymm bende tup bebekle hamileym 28 haftadayim normal dogum korkum var o yuzden sezeryan dusunuyorum ama tup bebek olup normal dogum yapanlarda var. Sadece kiymetli bebekler diye riske atmak istemiyorlar💖
Papatya-3 Bende 29 haftalık gebeyim Sezeryan öneriyor doktorum ama normal doğuma engel bir durum yoksa denemek istiyorum bende
EbruBoluKaya Bende tüp bebek gebesiyim özel hastanede takipliydim 25.haftaya kadar doktorum öncelik normal doğum dedi ama fiyatlardan dolayı devlete geçtim orda da nasıl istersen dedi doktorum
Happymm EbruBoluKaya bende devlette sordum biz zorunlu olmadıkça ameliyata almıyoruz şuan normal doğum görünüyosun tüp bebek diye hemen sezeryan yspmıyoruz istersen özele git dedi özellerde pahalı
ikizprensesannesi @Kediannesi1 Tdk yumurta ikizi mi bende normal istiyorum doktorum riske atamayacağını söyledi tek yumurtayız biz
Kediannesi1 ikizprensesannesi çift yumurta ikizi benim durum müsait olursa şu an ikisi de baş aşağı altta olan baş aşağı kalmaya devam ederse daha güvenli buluyor normal doğumu bebekler için küvoze girme ihtimalleri azalıyor dedi
EbruBoluKaya Happymm hastaneden hastaneye değişiyordur büyük ihtimal. Banada özel normal dedi devletteki doktorum hastanede tek doktor normal istiyorsan ben hepsine giremiyorum bilgin olsun tek doktorum burda ama sezeryansa gününü belirler yaparız dedi