melofer3329 Merhaba kızlar 36+3 görüş gününden bildiriyorum 15 eylül’e günümüz alındı sağlıcakla kavusalım insallah🌸❤️ Kızım bugün 3kg cıktı sizlerin ne kadardı bu haftalarda, doguma kadar ne kadar olur acaba bilgi veren olursa cok memnun olurum🫶🏻
Rabissssscee melofer3329 36da 2360dı 2500 altı doğacak gibi denmişti (30lu haftalardan itibaren gelişim geriliği var deniyordu) 38 haftada 2710 doğdu 😊
Aysnnrr Bende bugün tam 36 yım kontrolüm vardı eşim işe arabayla gittiği için pazartesiye kaldım , geçen hafta 2500 dü