ikincikezannelik12 Özellikle ilk aylarım nane,zencefil ve papatya çaylarıyla geçti hala da içiyorum 25+6yım. Arada rooibos da içiyorum. Ama içinde ne olduğunu bilmediğim karışık çayları ve adaçayını içmiyorum. Türk kahvesini de bazı doktorlar günde 1,bazı doktorlar günde 2 defa içebilirsiniz diyor ama 1i geçmiyorum. 2 içtiğim çok nadir oldu.