Aydinlar01 evet kadın dogumcum önerdi. Hafif sakınlestırıcı özelliği var uykuya yatmadan 1 saat once falan için.1 tatlı kasıgı yada 1 yemek kasıgı etki edıyor. Bebege de zararsız dedı doktorum. Tok karna içmeye dikkat edin. İlk defa içince belkı bulantı yapmıs olabılır