busrakrmn Kızlar doktor kontrolümde doktorum iğne olduğum için normal doğum olmaz sezaryen olman lazım dedi. Böyle tabularım yok Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin tabi ki gerisi önemli değil ama 25 haftalığım şimdiden böyle demesi beni strese soktu. Aranız da kan sulandırıcı iğne olup normal doğum yapan var mı?
Kizlarin_Annesine06 busrakrmn benm ablam kan.sulandirici kullandı ve evdr doğum yaptı kendisi hiç korkma canım birşey olmaz ama erken demiş sezeryaba
Aseer busrakrmn ben de oksapar kullanıyorum, dr um hiç öyle bişey demedi. Hatta en son konuşmamızda 37. Haftanda muanede sezeryan mı normal mi konuşuruz dedi
Lindam06 busrakrmn bende oksapar kullanıyorum normal yada sezeryan her ikisinide sağlıklı bir şekilde yapabilirsin dedi doktorum. Bence öyle bişi olsa söylerdi normali unut tek çare sezeryan diye 🙈🥰
Birbahargunu busrakrmn engel değil detaylı ultrasonda prof perinatologa özellikle sordum 1 gün önce kesilse yeterli ve normal doğum hemen başlayıp biten bir şey degil dedi. Tüp bebek doktorum da aynısı söyledi normal rutin gittiğim kadın doğum doktorum da yapabilirsin iğnenin çok bir etkisi yok dedi hatta akşam iğneyi olup sabah doğumu başlayan bile varmış normal doğurmuş ben de normal deneyeceğim oksapar kullanıyorum
Kedimamasi Ben de oksapar kullanıyorum, doğumdan birkaç gün önce kesince bir problem olmuyormuş. Ben de bir şey sormak istiyorum hala göbekten bi yapıyorsunız 19+1 oldum keseye bebeğe zarar verir mi acaba göbekten yapmak size bir şey söylendi mi ?