Anneoluyorumbb Eşim pusat koycam diyor isim koyma sırası onda hızını ben koydum 🥺güzelim çocuğuma pusat koydurmam diyorum Ege ve Agah isimleri hoşuma gidiyor ama kesinlikle bu diyeceğim bir isim yok sizin aklınızdakiler neler 😍
Gamzekck_ Oğlumun adı miraç Kızım olsaydı miray olacaktı ama erkek bu seferde eşim kuzey istiyor bakalım ☺️