İkili rakamları gördük sonunda. 25+6′yım zaman çookk hızlı geçiyor sanki. Kavuşma heyecanı var elbette ama ben hamileliği çok sevdim, kızım biraz daha dursa karnımda🥰 Yada arada geri soksak içeri keşke olmaz mıydı ya😂 Şaka bir yana hepimiz sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi, Rabbim çocuk isteyen herkese de nasip etsin🙏🏻🌸