mombarbie_ Sonucum çıkmış fakat cinsiyet ogrenemiyoruz net Bi doktorumuz yok bu yüzden sonuç bana atılmış ama direk bana iletilmiyor cinsiyet nasıl ogrenebilirim
likesah mombarbie_ aradiniz mi? Benim yaptirdigim lab. Rapora yazmayip telefonla bilgi veriyordu. Belki telefonda bilgi verirler.
mombarbie_ neanladinyurdagul net Bi doktorum yok kendileride biliyor o yüzden bana mail attılar sonucu nası öğrenebilirim bilmiyorum
likesah mombarbie_ aa cok sinir bozucuymus biraz sert cikip kavga etmeyi deneyin diyecegim belki o sekilde soylerler 🤷🏻♀️
mombarbie_ likesah persembe doktora gidicem sürekli bizimle ilgilenen Bi doktorumuz yok ama gittiğim doktor laboratuvarı arayip cinsiyeti ogrenemezse direk merkeze kadar gidicem