HilalYlmz Kızlar merhabalar, aranızda bu testi yaptıran var mı? Avrupa yakasında tavsiye edeceğiniz bir yer var mı? Ücreti hakkında bi bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?
Bebegim3444 HilalYlmz benim ikiz oldugundan dolayı ikili üçlü testler yapılmadığından fetal yaptırın dediler fiyat aldım 475 Euro dedi yaptırmadım. Ama daha uyguna yapan yerlerde varmış tl bazından 10 bin gibi. Perinatoloji gidip baktıracam ben.
angel4545 HilalYlmz ben yaptırdım bedavadan para veridm temiz çıktı fetaylida karnında asit gördüler givenmediler teste bu hafta birde üstüne amniyosentez yapıldı bide ona para verdik o temiz çıkarsa birde başka gen bakilcak toplamda 40 bin verilcek düşünün bı bulastinmi birakmiyorlar
Ozgeturan HilalYlmz bende 1 ay önce yaptırmıştım. Nipt plus diye bir firma var. Usd üzerinden çalışıyorlar. Sanırım 380-390 usd en son. Senin bulunduğun konumdan (evin,işyerin vs) hemşire gelip kan alıyor. 1 hafta 10 güne çıkıyor sonucu.
mombarbie_ HilalYlmz 3 gün önce yaptırdım normalde 9500 ama hastanemle anlaşmaları olduğu icin 8500 e yapıldı 3 günde çıktı sonucum genoks marka
Bebegim3444 HilalYlmz tabi bende soka uğradım fiyat karşısında. Perinatoloji girerim herseyini görürüm ogrenirim. Riskli bir durum mi var sizde. Yoksa oyle kontrol amaçlı mi
HilalYlmz Ozgeturan evet eve gelip alıyorlarmış kanı ama fiyatları hiç bu kadar tahmin etmiyordum şaşırdım açıkçası yani riskli bi durum yoksa pekte gerekli değil sanki
Erbil21 Merhaba Bende yaptırdım 2 ay önce 320 dolar fiyatı temiz çıktı çok şükür ama mutlaka imkan varsa yaptırılmalı
HilalYlmz mombarbie_ demek ki firmalar arasında fiyat değişikliği oluyor bu fiyatlara göre siz çok iyiye yaptırmışsınız
mombarbie_ HilalYlmz bilindik marka benimki 3 günde de sonuç verdiler 20gun bekleyenler vs gördüm memnun kaldım sonuçtan