Kızlar 15 haftalık gebeyim doktorumun birisi iMomu vermişti. İl değiştirdiğim için şu anki doktorum da iMomu bırak Decavit yazıyorum dedi. siz hangisini kullanıyorsunuz ? İmomun içerisinde omega olduğu için bir tık iyi gibi ama bilemedim . Önerisiniz ne ?