Kızlar size bir sorum olacak dün beta yaptırdım tekrar 364’ten 815’e yükseldiğini gördük yarın da keseyi görmek için muayeneye gideceğim sizce bebiş de görünür mü yoksa daha çok mu erken çünkü yarın büyük ihtimal 1500ü geçecek( Allahın izniyle) sizce ne dersiniz gören oldu mu hiç bu beta değerlerinde🥲💕🙏🏻