Liya98 merhabalar ben de bu testle yapmıştım hatta iki tane aldım Biri bana yanlış pozitif gösterdi ertesi gün tekrar yaptım negatifti Çok nadir de olsa yanılıyor ama %90 doğruluk payı var daha sonraki ay tekrar yaptım yine iki tane aldım ikisi de pozitif çıktı kan testi verdim ve gebelik vardı Bir kere yanılttı beni sadece yanlış pozitif gösterdi