Miracleee Sizce nedir kızlar cinsiyet. Doktor tahminde bulundu ama haftaya kesin söylerim dedi. 11+2 haftadayim ama birkac gün ondeymis. 12+0 diyebiliriz dedi doktorum.
Miracleee B_eyza doktor erkek gibi görünüyor ama kesin değil dedi. Haftaya net olacak ama meraktan duramıyorum. Tabiki önce sağlık. 🤲🌸
B_eyza Kaderrrrravc kıza benziyor bence yani ben kıza benzettim ama yinede kesin bişey diyemem tabikide sağlıkla gelsinler
B_eyza Miracleee aynen erkeğe benziyor baş yönünü banada öyle geldi ama kız gelişimide var sağlıkla gelsin
bsra180623 Miracleee merhaba cinsiyeti öğrendiniz mi ben de Duygu hanıma takipliyim haftalarımız yakın merak ettim 🥰
bsra180623 Miracleee ben şu an 15teyim 12+3de bir kız bir erkek ikizlerimi 99 oranla tespit etti değişir mi diye tedirginim 😅
Miracleee bsra180623 benimde 14+4 ama bir hafta öndeyiz 15+4. Bize de 11. Haftada erkek dedi haftaya kesinlestirelim dedi. Genelde yanılmam %99 erkek demişti. Öyle çıktı ☺️ sağlıkla doguralim inşallah.
Demet-Eser bende vir tahmin alabilirmiyim cok merak ediyotum doktor belli olmaz bu haftakarda dedi12+6