Melismeydan TG123 6+2 de duydum bende bugün 7+5 şuan hafif bulantı var 7.haftaya girer girmez bulantı başladı 2 defa kustum ağzımda acı bir tat var beni çok rahatsız ediyor hafif halsizlik baş dönmesi göğüs hassasiyeti
Sineemiis TG123 benimde 6 haftalık sayılır sadece kese var suan bol bol bel agrisi adet sancısı var 🥹
mirooo Melismeydan bende 7+5 im. Mide bulantısı ilacı içmeye başlamıştım geçen hafta, çok iyi geliyordu hiç bulanmıyordu fakat bugün içmeme rağmen bulantılarım başladı. İnşallah çıkarmam, en azından böyle devam etsin🥲 bir an önce bitmesi dileğiyle…
Vandb 7 haftalığım kalp atışını duydum 5 haftalık tan beri yataktan bitek kusmaya kalkıyorum en az 10 defa kusuyorum 2 defa acillik oldum 5 kilo verdim 🙄
Sevkiyee Bnde ilk gittim alttan baktı kese var bebek yok dedı 3 gün sonra bida gıttm Baska doktora karnımdan baktı ve yıne bebek olusmamıs kese var dedı 6 hfta 1günlük dedı 10 gün sonra bıda gıdecem
Sevdatncr TG123 6. Haftaya girmemle mide bulantılarım ve kusmalarım başladı onun öncesinde göğüs hassasiyetim vardı o arttı halsizlik desen aldı başını gidiyor 7+3 üz bizde durumlar böyle :)
Umut_aras TG123 6+0 henüz hastaneye gitmedim perşembe ya da cuma gitmeyi düşünmüyorum dua etmekten başka çaremiz yok
Kubr_plt00 Umut_aras evet benim var 7 haftalık kahverengi alıntı kanama gibi işte acille gittim doktor düşük riskim olduğunu söyledi bunu yaşayan varmı