Merhabalar, ilk gebeligim 20 haftalık olduk suan. En başından düşük riskim vardı 3 ay boyunca yatıp iğne fitil kullanmıştım şu an risk geçti çok şükür. Bu arada rahmimde kalp seklinde. Sormak istedigim 5-6 gundur bebek hareketi hissetigimi düsünüyorum hafif tekme seklinde bunlar kasılma olamaz degil mi? Ya da kasılma olması anormallik oldugunu mu gösterir kafam cok karıstı yardımcı olursanız sevinirim