Kızlar merhaba,
12+2 de ikili tarama için doktoruma gittik. Ultrasonda ense kalınlığı 1.1 ölçüldü aynı zamanda burun kemiği de görüldü. Her şey güzel dedi doktorum. Ama 1 hafta sonra gelen sonuçlarda kan sonuçlarıma göre kombine riskim 1:150 çıktı. Doktorum da yurtdışında olduğu için apar topar başka bir doktora gittik. O da ultrasonda her şeyin normal olduğunu söyledi. Ama günlerdir uyku uyuyamıyorum stresten ve ağlamaktan. Fetal Dna yaptırdık haftaya sonucu gelecek ama günler saatler geçmek bilmiyor. Daha önce burada çok konu açılmış böyle hepsini okudum ama son zamanlarda bu durumu yaşamış ve fetal dna sonucu iyi gelmiş olanlar var mı? ….