Kızlar doktorum aşıladan iki gün sonra dupaston ilaca başlattı ilaç bitince kan testi yaptır dedi günde 2 defa kullanılan bi ilaç ve akşam 9:30da bitiyo sizce akşam 11-12 mi yaptırayim yoksa ertesi sabah mı çünkü doktor testin pozitif çıkarsa ilaca devam et demişti ilacın etkisi falan olur mu 11-12 gibi yaptırsam bu arada aşılamamın 12. Günü bugün