Azraa33 Hafizebirhanim kanama alanım vardı doktor kanama başlarsa gider dedi çoktu o bitti şükür son 1 aydır şuan bulantı kusma çok fazla onun haricinde bi sıkıntım yok şükür bakalım pazartesi gidebilirim bende evimi eşimi özledim :(
Azraa33 bdenerigokce işte bunların hepsini bende düşünüyorum nereye kadar böyle olacak diyorum eşimin ailesiyle görüşmüyorum onlarda benle yani iletişimsiz çocuğumuzda göndermek içimede sinmiyor büyük ihtimal gideceğim gitmemde lazım :(