Kendi sancısı olup da üstüne suni sancı alanlar için süreç zor oldu mu acaba? 2 gündür kendi sancım var 2 3 cm açıklığım varmış. Devlet hastanesine gidiyorum ordaki ebe her türlü suni sancı veriyoruz dedi ama bu sancı bize ekstra bi ağrı veren durum değilmiş yani kendi ağrımızın gelmesini sağlayan bişeymiş. Acaba kendi sancısı olmadan suni alanların ağrısı daha çok oluyoken kendi sancısı olanlar suni aldığında daha mı hafif oluyo halihazırda ağrısı var nasılsa diye