Baharoloji IRMAKKAYRA21 benimde öyleydi 33 te 35. Haftada 3080’civarı bir şeydi iri bir bebek olacak sanırım normal doğum zor gibi sizinde o civarda olur
IRMAKKAYRA21 Baharoloji biraz önden gidiyor dedi Dr ama salı günü kontrolde bakalım ne diyecek doktor . İri kilolu bebek doğumu daha rahat deniliyor zayıf bebek daha zor diyorlar ne denli doğru bilemiyorum tabii
BirrAnneadayi Benim bir sorum var arkadaşlar şimdi ben 34+5 haftadayım uygulamalar 34+0 ve 34+6 haftayı 35 olarak baz alıyor şuan ben 34 haftalığım mı demeliyim 35 haftalığım mı? Siz nasıl hesaplıyorsunuz