naneliseker_ Merhaba hanımlar Uykuda istemsizce gerinmek esnemek bebeğe zarar li mi? Bir yerde okudum kordon ayrılabilir mis o kadar basit mi dedik kendimce. Ben istemsiz yatakta esniyorum bir an korktm ağrı girince..
Deletedmom_85 naneliseker_ benim Görümcem 6 aylıkken evde Boya badana yapıyorlarmış yukarılara doğru uzanmaya çalışmış karnı gerilmiş iyice kordon bağı kopmuş diye bilgi vermişler düşük yaptı çok fazla vücudu germemek gerekiyor aslında. Hatta yükseklerden bir şey almayın falan da diyorlar ya çok zorlayınca belki Allah korusun kötü sonuçlar doğurabilir canım
aslanprenses_ naneliseker_ Allah korusun. Ben 29. Haftamdayım rahat rahat geriniyorum. Ağır bir şey olmasa da hep uzanıp bir şeyler de alıyorum yukardan ya da çömelme pozisyonunu da yapıyorum. Belime filan dikkat ediyorum canımı acıtmamaya çalışıyorum. Yoksa her hareketi yapıyorum.
Ozgeccc- naneliseker_ hiiiiiç korkmaaaa benide büyükler korkuttu uykuda geriniyorum dedim diye bebek düşer dediler hemen gözümü hastanede açtım doktorum güldü gerinmek ne zararı verebilir dedi bu uzanmak gibi bisey değil korkma canım valla çok gerindim bende kendime engel olamadım
mhmtsmy Ama o zmn hiç hareket etmememiz gerekir ki bu da doğru değil bence ,hayatın akışına uyun.Zaten Allah korusun tehlikeli boyutta olması için aşırı bir şekilde gerinmek falan lazımdır.Spor yapan hamiellrr ,yoga yapanlar var sonuçta geriniyorlar
aslanprenses_ naneliseker_ etkilenme dikkat et Allah’ın izni ile hiç bir şey olmaz demek kazım. Yoksa çok kısıtlarız hayatımızı.
naneliseker_ Ozgeccc- zaten doktora sorsam gülecek. Çünkü onlara göre zaten imkansız ama şu annelik iç gudusu baya etkiledi