6haftalık oldum hergün başım ağrıyor hiç gitmiyor bazen çok hafif bazen öle bir hissettiriyorki ağlatacak kadar ağrıyor internette hormon değişikliğinden yazıyor bu baş ağrısı normal mi sizlerde yaşadınızmı ilk gebeligim de hiç böle yaşamamıştım kontrolüm pazartesi