Merhaba. 5 haftalık hamileyim. 3 gündür az az da olsa kahverengi kanama lekelenme oluyo. Pedde değil de lavabodan sonra tuvalet kağıdında görüyorum. Acile gitmiştik. Doktor tuvalet ve yemek dışında hep dinlen dedi. Bu durumu yaşayan var mı ne zaman biter. Ilk gebeliğim biraz tedirginim. Ne zaman her şey yoluna girecek de hamileliğimin keyfine varıp tadını çıkaracam 😞