EceSB Merhabalar, betahcg değerim 16.552 çıktı. Sizce yarın kese ve bebeği görür müyüm çok heyecanlıyım. Geçen hafta cuma günü 841 di. 1500 olunca görürüz ancak demişlerdi.
EceSB Yani benim yarın 6 olacak diye düşünüyorduk zaten ama bakalım ilk kez gireceğim muayeneye, geçen perşembe bir muayene oldum ama erkendi daha o zaman işte bu cumartesi randevu için uygun dediler. Yarın belli olacak her şey.
EceSB Peki bir soru daha, 2 günde bir %60 civarı artması gerekir diye okuyordum ona göre bugün 4000 civarı olur diye beklerken bu kadar hızlı artmış olması normal mi sizce?