mrsmom_ PrensinibekleyenAnnee bu aralar kuzeyde çok var sanki burda bile kaç kere duydum. Çağan daha özgün gibi. Hitap olarak da hoş geliyor
Memuranne2 PrensinibekleyenAnnee kuzey 😊 oğlumuz olsa ayaz koyacaktık ama kız bekliyoruz yine isim sorunu yaşıyoruz