Yusufayazin__annesi Kızlar coraspirin kullanıyorum 2 aydır bacaklarımda morluk oluşuyor neden olmuş olabilir aspirin kullandigimdan beri genetik testimde pihlilasma çıktı heterazigot homozigot bebek isteğim oldugu icin baslwttilwr
Tatunya Yusufayazin__annesi Coraspirini kanda pıhtılaşmanız olduğu için başlamıştır doktorunuz. Kanınızın sulanması bedeninize aldığınız ufak darbelerin bile hızla morarmasına ve morlukların normal zamandan yani ilacı kullanmadan önceki haline göre çok daha uzun sürede geçmesine sebep oluyor. Kesiklerde de durum aynı olur. Muhtemelen acı hissetmeyeceğiniz kadar az darbeler bile artık morarma yapıyordur. Siz yine de doktorunuza detaylıca anlatın durumu. Ben bunu ecopirin kullanırken yaşadım babam da coraspirin kullanırken bu durumu yaşıyor.
Yusufayazin__annesi Tatunya anladım bana gerekli değil deidler sağlık ocağındaki doktor başladı genel kan almıştı trompositim bir tık kaç sayı yüksek çıktığı için kullan dedi iç hastalıklarına randevu alsam gitsem olur mu normal hastanede hiç vermediler cunku
Gul2769__ Yusufayazin__annesi haptan olacağını düşünmüyorum aspirin kan sulanmasina yardımcı olan bir hap doktorunuza danışın bence belki bazı insanlar da böyle oluyordur ya da vücut bir yere değince morarmistir siz doktorunuza detaylıca anlatın daha iyi olur
Tatunya Yusufayazin__annesi Evet dahiliyeye gidebilirsiniz. Bende kanda pıhtılaşma sorunu hiç olmadığı halde rahimde kanlanma olması için verilmişti yani gebeliği kolaylaştırmak için veriyorum demişti doktorum. Siz detaylı bir şekilde uzman bir doktorla konuşun