Arkadaşlar ben ayın 23ünde çatlatma iğnesi oldum. Son bir haftadır bel ağrım var. İki gündürde sol taraftaydı yumurtam kasığım çok ağrıyor ve bacağıma vuruyor ağrısı böyle bir şey yaşayan oldu mu? Bugünle beraber iğne gününü saymazsak dokuz gün oldu. Ben tek doz oldum etkisinin geçmesi çift dozla aynı mı oluyor ne zaman test yapmalıyım? Kendimi çok tuhaf hissediyorum. Çok sıcaklıyorum,terliyorum.