Arkadaşlar perşembe günü az hareket etsem sancım oluyodu bende bunu çarşamba günü yorgunluğuma verdim sonra dün gece karnım çok kötü ağrıdı baya çektim sonra lavaboya çıktım afedersiniz ishal olmuşum sonra yatağa geldim geri hala ağrıyo bi kere daha çıktım geldim hala geçmedi sabaha kadar ağrı çektim bi ara uyumuşum sabah uyandım karnım yine ağrıyodu soğuk soğuk terledim midem de bulanıyo ama kusamadım sonra geçti işte karnımın ağrısı yarın randevumuz var gidicem kötü bişey var mıdır sizce bide uyandımda sol kasık tarafım ağrıyodu