Sadedemir Siz 2. Bebişleri kaç haftalıklken dogurdunuz benim ilki 41 de doğdu bu ne zaman doğacak meraktayız toplaşın 33+0🤣🤔
LamiyaCetinkaya Sadedemir Birçok böyle post açıldı ve yorumlara bakarsan 2. bebek daha geç doğuyor 😁 benim ilki 39+6da doğdu, bu da bugün 15 haftalık oldu, bekleyip göreceğiz 😀
Sadedemir LamiyaCetinkaya 8 hafta daha dayanabileceğimi sanmıyorum 15 aylık bir kızım var çok zorlanıyorum😬
LamiyaCetinkaya Sadedemir Allah bağışlasın 😁❤️ aman sağlıklı olsun, anneler olarak garip bir yapımız var, dayanamayacağımız şeylere bile dayanıyoruz 😁