Canann1601 Nur-0101 23+2 yım abartmıyorum hamile oldgmdan beri hep ishalim aşırı derece değil ama günde üç dört defa cikiyorum. Doktora sordum sorun teşkil etmiyor dedi ilaçlardan da olabilir dedi.
Nur-0101 Canann1601 ya aslında kan hapından dolayı kabızdım ama iki gündür ishalim acaba diyorum üst üste iki tane şeftali yedim o da yaparmı
Canann1601 Nur-0101 bilemiyorum olabilir ama bir iki gün bsey olmaz ishal eğer üç dört gün çok aşırı bir ishal devam ediyorsa o zmaan doktora gidin yoksa olabilir yani havalar sıcak yediklerimiz ictklerimiz de ishal yapıyor. Korkacak bir durum yok yani