Melissatg Pnarckmk 36 haftadan beri 1 cm açılmayla bekliyorum gelmiyor maalesef ama benimki şuan 38+0 😅
Glfdnkygsz Pnarckmk benimde 37 den beri 1 cm açılmam var yarın tam 40 olucam ama hiç bir belirti sancı yok hala yarın kontrolüm var bende merak içindeyim doktor ne diyecek
Pnarckmk Melissatg benim 39a kadar açılmam yoktu bugün 40 hafta olduk hem sancı hem açılma var bakalım ne olacak sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Melti Melissatg merhaba, şuan ne durumdasınız merak ettim ? Açılmadan sonra geçirdiğiniz 2 haftalık süreçte kasılma durumları falan nasıldı ? Hareket kısıtlaması yaptınız mı ?
Melti 123blogggh merhaba, şuan ne durumdasınız merak ettim ? Açılmadan sonra geçirdiğiniz 2 haftalık süreçte kasılma durumları falan nasıldı ? Hareket kısıtlaması yaptınız mı ?
Alparslanveannesi27 Glfdnkygsz bence yerleri elinizle silin çömelme pozisyonunda bi kaç egzersiz var onları yapın belki açılmanız artar
Glfdnkygsz Alparslanveannesi27 deniyorum hepsini ama hala aynı cumaya kadar gelmezse suni sancı verilecek inaşşalh kendi sancısıyla gelir ☺️
peri5860 Glfdnkygsz Bana da cumartesi verecek şu andan itibaren ne ağrı ne sancı hiçbir şey yok ve 40 haftalık olduk.
elifcinar27 Pnarckmk Pilates yapmanızı tavsiye ediyorum 😁 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
Asklim Pnarckmk benim de bir santim açılmam vardı bugün gittim açılma yok dedi sancım da vardı sancım da yokmuş 40+2 olduk Kısmet bakalım nişan geldi mi senden