Sitemkar Merhaba arkadaslar ben buraya yeni katildim 8 aydir cocuk istedik ve allahima sukurler olsun hamis oldumu dun idrar testinden ogrendim .bugunde kan testi yaptirdim ve hcg 1536 cikti ..ama arkadaslar benim kasiklarimda belimde vajinamda hafif agrilarim varr .bu neden olur acaba benim gibi olan varmi simdiden cok tesekkur ederim..
Burcak61 Sitemkar kasık ağrısı bel ağrısı gayet normal bende 6+4 üm benimde öyle oldu ve halen oluyo 😊
Aysebkr1258 Sitemkar ben 11. Haftamdayım hala o ağrılarım ara ara oluyor merak etme önemli bişey değil onlar 😊
Burcak61 Sitemkar hcg den anlaşılmıyor diye biliyorum ama sen yinede dikkatli ol ağır falan kaldırma özellikle ilk haftalarda süpürge yapma dediler bana