Papatya_345414 Merhaba hanımlar, Gebze yüzyıl hastanesinde memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı ? Henüz hamile değilim ama doktorumu belirlemek istiyorum
Sedefkitir Papatya_345414 canım ben Çiğdem kılıca gidiyorum ilk gebeliğimde de ona gittim suan ikinci gebeliğim tekrar ona gidiyorum
demirdursun Papatya_345414 ben en başından beri çiğdem kılıça gidiyorum çok memnunum birkaç kere ona randevu bulamadığım zaman başkalarına gitmiştim yanında tırnağı etmezler gerçekten çok iyi bi doktor şimdi doğumuma 1 ay kaldı son. Çiğdem hoca ilgili guler yüzlü bir kadın ve insana karşı samimi. Ceyhun ateş çok ovmuslerdi ona da gitmiştim doğru düzgün konuşmuyor bile nasıl bu kadar övüyolar anlam veremedim.
Leocuk19055 Bende semavi ve seher hanım arasında kaldım Çiğdem hanıma gittim gerçekten çok iyi bir doktor fakat düşükleriniz rahatsızlıklarınız varsa tercih etmeyin
Bilge_11 Mlkgln 37+4 olduk şua saat itibariyle . Bu akşam çatı muayenem vardı çok iyi geçti zaten Dr.uma çok güveniyorum. Herşey yolunda ilerliyor şimdilik çok şükür
Bilge_11 Scofielddd Ne güzel Allah bağışlasın yavrunuzu. Doğumunun ne şekilde gerçekleşti merak ettim detay verirmisiniz biraz benim ilk olacak merak ediyorum hastane çalışanlar doğum hane ve sonraki süreç
Scofielddd Bilge_11 ikiz gebelik 34. Haftada doğum yaptım iki hafta olacak nerdeyse genel anestezi oldum doktorumda hastane çalışanları da gayet iyiydi hatta odamı küçük bulup değiştirilmesini istemiştim yardımcı oldular ameliyat sonrası kırk kere yanıma gelip gittiler sağ olsun doktorumda iki üç defa yanıma geldi
Scofielddd Bilge_11 benimde ilkti bende biraz korkuyordum ikiz olduğundan mecburen sezeryan oldu o yüzden genel anestezi istedim
Kubraurganalper Ceyhun Ateş 3.gebeligim ve ilk doğumum seherde oldu birdaha selam bile vermem kendisine Ceyhun hocam bilgi ve tecrübesi on numara biri..