Belginylmz Mikoosu yigeminin adı duru buglem duru deriz hep okadr naif uslu bir kizki çok hanımefendi bebekligi. Bile sakindi öyle soylim
teachermom1 Mikoosu Kızlara çift isim vermeyiiiiiiin 🙃 Kendi soy adlarını kullanmak istediklerinde isimleri çok uzun olacaaaaak 🫶🙃
Mikoosu Belginylmz Duru ismini çok seviyorum Eylül de doğacağı için Eylül de eklesem mi çok kararsız kaldım iki isim mi denir tek isim mi söylenir bilemiyorum bir yandan da
Belginylmz Mikoosu walla yigenim Duru buglem hep duru diyoruz herkez öyle diyor tek isim deniliyo bu arada benim yigenimde Eylül’de dugdu😍
yeninesilanne-99 Mikoosu Bizde Eylül ismini koyuyoruz, ama tek isim olarak koyucam ben 2 isim sevmiyorum